۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۶

فرماندار سمنان:

طرح توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان افتتاح می‌شود

طرح توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- فرماندار سمنان با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های توسعه و عمرانی شهرستان تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می رسند، گفت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) از جمله این طرح‌ها است.

سید عباس دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تکمیل و افتتاح پروژه‌های توسعه و عمرانی و سفر رئیس جمهور به سمنان تا پایان سال جاری، بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که تا پایان سال افتتاح می‌شود، طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان است که با هدف ارتقای خدمت رسانی در حوزه سلامت و بهداشت به مردم شهرستان، صورت گرفته است.

وی مجموعه ورزشی برای جانبازان و معلولان را دیگر پروژه قابل افتتاح در شهرستان سمنان تا پایان سال ۹۹ دانست و تصریح کرد: این پروژه در راستای ارتقای خدمت رسانی و نشاط در بین ایثارگران، جانبازان و معلولان راه اندازی خواهد شد.

فرماندار سمنان از افتتاح سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه این شهرستان نیز تا پایان سال ۹۹ خبر داد و تاکید کرد: این طرح‌ها همگی در زمره طرح‌های ملی شهرستان بودند.

دانایی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۹۱ میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی هیئت دولت و رئیس جمهور به استان سهم شهرستان سمنان شد، بیان کرد: بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان از دیگر طرح‌هایی است که تا پایان سال جاری در سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5018439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha